Automatikus felszólító levél küldése
Megrendelés esetén a következő kezdeti paraméterezésre van lehetőség:
- Vizsgálandó időszak kezdete ( pl.: 2023/01/01 ).
- A késett napok száma (pl.: 7 nap).
- A felszólító levelek generálásának napja (pl.: hétfő reggel 10.00 óra); amiket küldés előtt a Back Officeban meg lehet tekinteni és módosítani. Menüben a következőképpen lehet elérni: 4.6 Segédprogramok - 5.1.2 Automata fizetés felszólító.
- A felszólitó levelek kiküldése választható,hogy melyik napon kezdődjön pl. hétfő 18.00 óra, amikor a felszólító leveket e-mail címekre küldéshez előkészítve, PDF-ként legenerálunk. A Back Office-ban az erre jogosultak, eddig módosíthatták a listát. Ezek után a rendszer elkezdi összeállítani leveleket és másnap reggel a megadott email címekre kiküldi.
- Ügyféltörzsben megadható, hogy a felszólító levél az ügyfél melyik email címére érkezzen
- Ügyféltörzsben megadható, kinek nem szeretnék küldeni felszólitó levelet
Ügyféltörzs beállítások
Tiltási beállítás: Ügyféltörzs - Alapadatok fül - Pipáljuk ki, hogy "Nem küldünk felszólító levelet".

Felszólító levél email címének beállítása: Címzett email cím alapértelmezésben, ügyfél elektronikus számla email cím, ha nincs ügyfél email cím, speciális esetben be lehet állítani az ügyfélhez egyedi felszólító email címet.
Ügyféltörzs - Telephely/Cím - a lap alján megtalálható a
gomb, "Speciális email címek megadása".
Típus kódnak adjuk meg, hogy "Felszólító levél" (1094) - utána töltsük a "eMail" cím mezőt és nyomjuk meg a mentést.

Automatikus fizetési felszólító levelek elküldés előtti áttekintése, módosítása
Figyelem ! A pontos kimutatásnak előfeltétele a pénzügyi adatok naprakészen tartása!
Menü - 4. Listák/Tervek/Segédprogramok- 4.6 Segédprogramok - 5.1.2 Automata fizetési felszólító.
Az itt előállított adatokat, igény szerint paramétertől függően – ügyfelenként vagy akár bizonylatonként – még kivehetjük a küldendő listából.
Lista szűkítések
Ügyfél,
Költséghely,
Számlaszám,
Deviza,
Ügyfelenként csoportosítva,
Ügyfelenként összesítve,
Minden (küldhető, és a már beállított nem küldhető bizonylatokat is szerepelteti),
Küldhető,
Nem küldhető,
Nincs e-mail,
Összeállítva,
Tűréshatár nap,
Kezdő dátum,
Összeghatár.

- A listában alapból küldhetőnek van állítva a hozott bizonylat. A space-szel való kijelölés után módosíthatjuk, megtekinthetjük, akár banki vagy pénztár rendezés után újra is generálhatjuk a listát.
- Az előállt adatokat másnap felküldi a MRC levélküldő szerver felé, ami a kapott adatok alapján elkészíti PDF formátumban a felszólító leveleket ( deviza nemenként, felszólítások számára csoportosítva ), és email-ben elküldi a vevő felé.
- Az elküldött levelekről tájékoztató emailt küld a felhasználó által megadott email címre. Az elkészült felszólító levelekről az utolsó két csomagot tároljuk, a régebbiek törlésre kerülnek.
Email és PDF szöveg módosítás
- Megadható, hogy a küldött emailnek mi legyen a tárgya, milyen leírás szerepeljen benne.
- Az emailben csatolt PDF-ben, a fizetésre váró bizonylatokat lista szerűen soroljuk fel. Tetszőlegesen megadható, hogy a felsorolás előtt és után milyen felvezető és záró szöveg szerepeljen.

Email beállítások
Küldő email cím lehet a CompLOG MRC-s domainből ( email cím pl. [email protected]...) vagy egyedi smtp szerver, domain beállítás is lehetséges.
Egy megadott email címre, az összes kiküldött felszólító levélről, másolat is igényelhető.
Díjazás mértéke
Felszólító levél küldő szolgáltatás havi alapdíja 100 mail-ig
6 000,-Ft/hó
100 email-felett minden megkezdett 100 mail /hó
+ 3 000,-Ft/hó
A táblázatban szereplő árak nem tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Last updated