Automatikus felszólító levél küldése

Megrendelés esetén a következő kezdeti paraméterezésre van lehetőség:

- Vizsgálandó időszak kezdete ( pl.: 2023/01/01 ).

- A késett napok száma (pl.: 7 nap).

- A felszólító levelek generálásának napja (pl.: hétfő reggel 10.00 óra); amiket küldés előtt a Back Officeban meg lehet tekinteni és módosítani. Menüben a következőképpen lehet elérni: 4.6 Segédprogramok - 5.1.2 Automata fizetés felszólító.

- A felszólitó levelek kiküldése választható,hogy melyik napon kezdődjön pl. hétfő 18.00 óra, amikor a felszólító leveket e-mail címekre küldéshez előkészítve, PDF-ként legenerálunk. A Back Office-ban az erre jogosultak, eddig módosíthatták a listát. Ezek után a rendszer elkezdi összeállítani leveleket és másnap reggel a megadott email címekre kiküldi.

- Ügyféltörzsben megadható, hogy a felszólító levél az ügyfél melyik email címére érkezzen

- Ügyféltörzsben megadható, kinek nem szeretnék küldeni felszólitó levelet

Ügyféltörzs beállítások

  • Tiltási beállítás: Ügyféltörzs - Alapadatok fül - Pipáljuk ki, hogy "Nem küldünk felszólító levelet".

  • Felszólító levél email címének beállítása: Címzett email cím alapértelmezésben, ügyfél elektronikus számla email cím, ha nincs ügyfél email cím, speciális esetben be lehet állítani az ügyfélhez egyedi felszólító email címet.

  • Típus kódnak adjuk meg, hogy "Felszólító levél" (1094) - utána töltsük a "eMail" cím mezőt és nyomjuk meg a mentést.

Automatikus fizetési felszólító levelek elküldés előtti áttekintése, módosítása

Figyelem ! A pontos kimutatásnak előfeltétele a pénzügyi adatok naprakészen tartása!

Menü - 4. Listák/Tervek/Segédprogramok- 4.6 Segédprogramok - 5.1.2 Automata fizetési felszólító.

Az itt előállított adatokat, igény szerint paramétertől függően – ügyfelenként vagy akár bizonylatonként – még kivehetjük a küldendő listából.

Lista szűkítések

  • Ügyfél,

  • Költséghely,

  • Számlaszám,

  • Deviza,

  • Ügyfelenként csoportosítva,

  • Ügyfelenként összesítve,

  • Minden (küldhető, és a már beállított nem küldhető bizonylatokat is szerepelteti),

  • Küldhető,

  • Nem küldhető,

  • Nincs e-mail,

  • Összeállítva,

  • Tűréshatár nap,

  • Kezdő dátum,

  • Összeghatár.

- A listában alapból küldhetőnek van állítva a hozott bizonylat. A space-szel való kijelölés után módosíthatjuk, megtekinthetjük, akár banki vagy pénztár rendezés után újra is generálhatjuk a listát.

- Az előállt adatokat másnap felküldi a MRC levélküldő szerver felé, ami a kapott adatok alapján elkészíti PDF formátumban a felszólító leveleket ( deviza nemenként, felszólítások számára csoportosítva ), és email-ben elküldi a vevő felé.

- Az elküldött levelekről tájékoztató emailt küld a felhasználó által megadott email címre. Az elkészült felszólító levelekről az utolsó két csomagot tároljuk, a régebbiek törlésre kerülnek.

Email és PDF szöveg módosítás

- Megadható, hogy a küldött emailnek mi legyen a tárgya, milyen leírás szerepeljen benne.

- Az emailben csatolt PDF-ben, a fizetésre váró bizonylatokat lista szerűen soroljuk fel. Tetszőlegesen megadható, hogy a felsorolás előtt és után milyen felvezető és záró szöveg szerepeljen.

Email beállítások

  • Küldő email cím lehet a CompLOG MRC-s domainből ( email cím pl. felszolito.cegnev@mrc.hu...) vagy egyedi smtp szerver, domain beállítás is lehetséges.

  • Egy megadott email címre, az összes kiküldött felszólító levélről, másolat is igényelhető.

Díjazás mértéke

A táblázatban szereplő árak nem tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Last updated